Kompetencer

Ingen kunder er ens, og derfor er alle vores projekter nøje udviklet i samarbejde med vores kunder og i respekt for den udfordring, som vi står overfor.

Vi arbejder lige godt på tværs af innovation, forretningsudvikling og driftsopgaver og både på et strategisk, taktisk og operationelt niveau.

Vi ser først og fremmest os selv som dygtige abonnementshåndværkere med et skarpt blik på nutidens udfordringer og morgendagens muligheder. Derfor går optimering af den eksisterende forretning altid hånd i hånd med udvikling og implementering af nye, innovative løsninger.   

Her er en række eksempler på projekter, som vi typisk samarbejder med vores kunder om:

 

Innovation af abonnementsmodeller

Vi skaber innovation og bidrager til at designe nye abonnementskoncepter eller udvikle eksisterende abonnementsforretninger med fokus på indhold, priser, pakker og vilkår.

Læs om vores abonnementsinnovation i samarbejde med Interflora og Dansk Supermarked.

Business review

360 graders gennemgang af abonnementsforretningen med analyse, diagnose og anbefalinger. Vi skaber et realistisk billede af abonnementsforretningens AS IS og hjælper med at beskrive og beregne et ambitiøst TO BE.

Læs om vores samarbejde med Danmarks Naturfredningsforening.

Loyalitetskoncepter og dialogprogrammer

En abonnementsforretning er kun værdifuld, når frafaldet nedbringes og levetiden bringes i vejret. Vi hjælper med udvikling af dialog- og loyalitetsprogrammer og implementering af fastholdelsesinitiativer.

Læs mere om, hvordan vi har hjulpet TV 2 Play med at styrke loyaliteten.

Lead management og salgsoptimering

Vi arbejder målrettet med Lead generering og kundesegmentering som afsæt til målstyring og optimering af salgsindsatser på tværs af alle kanaler – både inbound og outbound.
Læs mere om, hvordan vi samarbejder med Egmont Publishing om at styrke deres salgsindsatser.

Abonnentrejser

En moderne abonnementsforretning er i en evig dialog med sine kunder – både kommende, nuværende og tidligere, så vi hjælper med at gennemgå alle de nuværende touchpoints og udvikle den optimalt engagerende abonnentrejse.

Vind tabte kunder tilbage

De letteste og bedste kunder at sælge til er ofte dem, der kender produktet bedst, nemlig de tidligere kunder. Vi udvikler og implementerer strategier for win-back af tidligere kunder.

Optimering af betalinger

Vi hjælper med til at sikre de rigtige betalingsløsninger for abonnementsvirksomheder og deres kunder. Udvælgelse og implementering af betalingsløsninger og implementering af fakturerings- og rykkerflow sikrer den bedste abonnementsforretning.

Abonnementssystemer

Udvælgelse og evalueringer af abonnementssystemer, salgssystemer og CRM-systemer og hjælp til implementering af forskellige tekniske løsninger er en fast del af vores arbejde, både for nye og eksisterende abonnementsforretninger.

Abonnementsbudgettering og -forecasting

Abonnementsforretningen bliver kun en succes med en sikker performance management. Opbygning og implementering af økonomi- og budgetmodeller inkl. forretningens vigtigste KPI’er sikrer styringen og overblikket i forretningen.

Læs mere om, hvordan vi hjælper Kristeligt Dagblad med at styre abonnementsforretningen.

Kan vi hjælpe dig?

Find et medlem af Subscrybe's team her.