Team

MORTEN SUHR HANSEN, ADM. DIREKTØR, PARTNER

Jeg tror på, at abonnement er en bedre forretningsmodel for både virksomheder og for kunder og at flere og flere virksomheder og brancher fremover vil gå i abonnement. Det er en udvikling, jeg gerne vil være med til at fremme.

Derfor grundlagde jeg i 2011 Subscrybe efter mere end 20 år i mediebranchen, hvor jeg har arbejdet med abonnementssalg, innovation og forretningsudvikling på tværs af aviser, magasiner og digitale medier.

I Subscrybe er jeg optaget af innovation og forretningsudvikling og af at skabe nye abonnementskoncepter – eller udvikle eksisterende. Samtidig vil jeg gerne hjælpe vores kunder med at drive en endnu bedre abonnementsforretning og styrke denne på tværs af produkter, systemer og kunder.

Jeg vil gerne bidrage til at endnu flere får øjnene op for mulighederne i den nye abonnementsøkonomi. Derfor har jeg skrevet bogen How To Build A Subscription Business og et stort antal artikler om, hvordan virksomheder kan lade sig inspirere af nye abonnementstanker.

Jeg er i øvrigt uddannet cand.oecon. fra Aarhus Universitet og er i dag bosat i Dragør med min hustru og to snart voksne børn. Privat er jeg optaget af alt, der kan sættes i abonnement, eksempelvis gode madvarer, biler, fitness, bøger, magasiner og nyheder. Faktisk har jeg og husstanden 38 abonnementer sidst vi talte! Men så er der sikkert også et par stykker, vi har glemt.

mha@subscrybe.dk   /   +45 40 29 45 34   /   Bliv min ven på Linkedin

JONAS JUUL JEPPESEN, ADM. DIREKTØR, PARTNER

Jeg abonnerer i den grad på abonnement! Abonnementsforretningsmodellen, som i disse år stormer frem i alle typer af brancher, optager mig meget – både som subscryber og som privatperson.

Som subscryber er jeg særligt optaget af at innovere abonnementsløsninger for ikke-traditionelle abonnementsbrancher, eksempelvis i detailverdenen. Det at hjælpe dygtige købmænd med at gå i abonnement og derfor sikre deres købmandsbutik, er ekstremt spændende. Derfor er jeg særlig stolt af vores opfindelse af Føtex ØKO+ i samarbejdet med Danmarks nok dygtigste købmænd, blomsterabonnementet hos Interflora og det effektive ”salg-af-brugt” abonnement hos DBA+.

Men jeg er også rundet af arbejdet med og udviklingen af mennesker. Udover min MBA er jeg uddannet skolelærer, og så har jeg arbejdet med sælgere i hele mit arbejdsliv. Derfor er udvikling af eksempelvis kundeservicefunktionen meget spændende – også fordi at lige netop god kundeservice er helt afgørende for dagens og morgendagens succesfulde abonnementsforretninger. Samtidig er kundeservice på vej til at blive abonnementsforretningernes vigtigste salgskanal.

Privat er jeg gift med Line. Vi har Bastian, Karla og Vilfred, og vi bor i Højbjerg ved Aarhus – tæt på Marselisborgskoven, hvor jeg slapper af på min mountainbike – den har jeg ikke i abonnement, men jeg arbejder på det. Til gengæld er vores Citroën Cactus en vaskeægte abonnementsbil.

jjj@subscrybe.dk   /   +45 31 666 776   /   Bliv min ven på Linkedin

CLAUS WAMSLER-NIELSEN, DIREKTØR, PARTNER

Abonnementsmodellen repræsenterer for mig en effektiv måde at skabe maksimal værdi i forretningen ved at skabe tætte relationer med kunderne og bruge dem aktivt. De tætte relationer giver muligheder for at skræddersy produkter og ydelser til kunderne og på den måde skabe en dyb loyalitet og høj kundelevetidsværdi. Derfor er værdisætningen af en abonnementsvirksomhed ofte højere end en traditionel virksomhed.

Derfor indgik jeg i 2014 som partner i Subscrybe efter at have arbejdet med abonnementsforretninger i over 15 år med et stærkt fokus på at hjælpe virksomheder med at skabe maksimal værdi.

I Subscrybe arbejder jeg bredt med vores kunder, men altid med et fokus på at skabe værdi. Jeg brænder for strategiudvikling og innovation, men elsker også at gå dybt i maskinrummet og analysere på, hvordan forretningen kan optimeres både i forhold til performance management, men også ved optimering i eksekveringen og systemunderstøttelsen.

Jeg har en HD i økonomistyring og procesledelse med speciale i strategiudvikling. Jeg bor nord for Roskilde med min familie som består af min hustru og 2 mindre piger. Jeg elsker at nørde med gastronomi og er altid på udkig efter nye køkkenmaskiner til maskinparken, der efterhånden fylder en del. Når jeg har lidt fritid bruges det på jagt og ski.

cn@subscrybe.dk   /   +45 61 33 33 33  /  Bliv min ven på Linkedin

HENRIK LØVSTRØM, PROJEKTCHEF

Abonnementsforretning, digitale løsninger og salg har altid haft min store interesse, og har været den primære del af min karriere. Først som udgiver af Magasinet Vores Børn, som sammen med www.voresbørn.dk var de største og mest succesfulde forældremedier. Siden som Bladsalgsdirektør hos Egmont med ansvar for samtlige titler og udvikling af den digitale platform, Flipp.dk.

Abonnementsmodeller har bredt sig til stort set alle andre brancher, og det er en daglig fornøjelse og udfordring at følge, bidrage og udnytte min viden på de mange nye og meget interessante forretningsmodeller, som opstår som en konsekvens af denne ”nye” tendens.

Efter i en årrække at have arbejdet tæt sammen med Subscrybe på kundesiden, blev jeg i foråret 2016 tilknyttet til selskabet som Projektchef.

I Subscrybe udnytter jeg mit iværksættergen, arbejder meget ”hands on” og går gerne aktivt ind i store og små projekter, hvor jeg kan bidrage både med erfaring, projektledelse og innovation. Et af mine større projekter er lancering af vores egen fødevareplatform, Growr.com – men jeg bidrager også med projektstyring og udvikling indenfor andre brancher.

Privat er jeg gift med Ulla, bor på Chr. Havn og sammen har vi katten ”Mis”. Min båd, tennis, squash og badminton fylder min fritid – hvis jeg da ikke lige laver mad.

henrik@growr.com / +45 20 63 95 78 / Bliv min ven på Linkedin

RASMUS KOED BADRE-ESFAHANI, KONSULENT

Med generationer af købmandskab i blodet, har relationsopbygning og den gode kundeoplevelse altid betydet meget for mig. De selvsamme egenskaber har en essentiel rolle i en succesfuld abonnementsforretning, hvor behovet for lange kundeforhold skal sikre en stærk abonnementsøkonomi, og abonnenternes gode oplevelse med brandets touchpoints skal spredes via den til dags dato stærkeste markedsføringsmodel - Word Of Mouth

Efter de sidste 11 år at have arbejdet primært med salgs- og kundeservicefasen i og for mange større danske virksomheder og organisationer, både internt og som ekstern konsulent, ønsker jeg nu i højere grad at udvikle hele kunderejsen. Derfor valgte jeg i januar 2017 at blive en del af Subscrybe.
Som subscryber arbejder jeg med hele abonnementsforretningen, både på et strategisk og innovativt niveau, men i høj grad også med forretningsoptimering og eksekvering ud i salgs- og kundeservicekanaler.

Jeg er bosat i Risskov ved Aarhus med min hustru og et barn.

rkbe@subscrybe.dk / +45 53 85 38 99 / Bliv min ven på Linkedin

BEATRICE SAVAGE, PROJEKTKOORDINATOR

Som for min gode kollega Kasper, betyder abonnement også frihed for mig. Kreativ frihed. Frihed til at forandre, eksperimentere, give og modtage, nytænke og innovere. Den frihed, der ligger i abonnement, er en værdi, jeg sætter stor pris på gennem mit arbejde hos Subscrybe, men også i mit privatliv.

Min faglige interesse og passion ligger i skæringspunktet mellem kommunikation, HR, marketing og ledelse, og der tror jeg på at storytelling er limen. I Subscrybe engagerer abonnementsfortællingen mig, ligesom jeg er optaget af, hvordan storytelling kan bruges som et strategisk ledelsesværktøj internt i organisationer, der ønsker at forandre, eksperimentere og/eller innovere med abonnement.

Ved siden af mit arbejde i Subscrybe er jeg i gang med at skrive mit speciale indenfor International Business Communication på Copenhagen Business School.

Jeg bor på Nørrebro med min kæreste. Jeg elsker at rejse til forskellige destinationer over hele kloden for konstant at udfordre mine egne opfattelser, uanset om det er til familiebesøg i mit andet hjem i Gambia, eller det er i en uudforsket del af verden. Jeg vil virkelig gerne blive god til at tale spansk og danse salsa.

bs@subscrybe.dk / +45 60 22 19 42 / Bliv min ven på Linkedin

JULIE MARIA SCHANDORPH, PROJEKTKOORDINATOR

Abonnementer udgør som studerende, en stor del af mine økonomiske forpligtelser.

De er for mig ensbetydende med convenience. Min hverdag bliver lettere ved at abonnere, da jeg har adgang til dét, jeg skal bruge, når jeg skal bruge det. Det er min frihed til og mulighed for at skræddersy løsningen til netop mine behov, uden at skulle gå på kompromis med kvalitet eller økonomi.

Mine største kompetencer er indenfor kommunikation. Jeg ser kommunikation som bindeleddet i relationer, og det gælder også for abonnementsvirksomheder. Det er et område, der fortsat bliver mere digitalt, og det kræver nytænkende måder at fastholde kunder på. Digitaliseringen giver mulighed for innovative måder at tilgå abonnementer, og det er her kommunikation kan spille en afgørende rolle for kundens valg.

Som virksomhed er det vigtigt at tage hensyn til kulturelle og sproglige barrierer, når der kommunikeres på tværs af landegrænser, om det så er vores skandinaviske naboer eller det sydlige Spanien. Derfor læser jeg en bachelor i Interkulturel Markedskommunikation og Spansk på CBS, som jeg afslutter til sommer.

Jeg bor i Nordvest med min kæreste. Min fritid bruger jeg på at styrketræne, og jeg går ofte til koncerter. Jeg er en kæmpe sportsnørd, når det kommer til fodbold og amerikansk fodbold, og især sidstnævnte er min store passion.

js@subscrybe.dk / +45 27 51 27 70 / Bliv min ven på Linkedin

TANJA LA COUR, PROJEKT MANAGER HOS TE-SALONEN

Når det hele bliver for meget, dagen har været lang, jeg fryser eller jeg skal nyde gode menneskers selskab, så brygger jeg en kop eller kande te. For teen er altid min redning, ligegyldig om jeg har brug for ro, for varme eller hygge.

Derfor er mit arbejde hos Te-salonen en forlængelse af mig selv. Te-salonen er en ny måde at gå på opdagelse i teens verden – en mangfoldig verden, som aldrig bliver færdig udforsket. Hver måned arbejder jeg på at sammensætte en boks med te, som er af høj kvalitet og som ikke kan findes nede på supermarkedets hylder, til vores dejlige abonnenter. Kvaliteten, og dermed smagen, er i højsædet, når jeg finder og udvælger te til te-boksen. For når det kommer til te, så kan der virkelig smages forskel på, hvor dygtig producenten har været til at dyrke tebuskene og bearbejde bladene til den færdige te.

At kunne få lov til at arbejde med te, er derfor en stor inspiration, da teen bringer mange gode oplevelser, stunder og tanker med sig. Det vil jeg gerne give videre til Te-salonens medlemmer.

Ved siden af Te-salonen er jeg i gang med at skrive mit speciale indenfor Dansk og kommunikation på Københavns Universitet. Så selvom mange ville foretrække kaffen i sådan et selskab, sværger jeg til energigivende grønne og sorte teer, der giver mig fornyet energi og inspiration i processen. Jeg bor i det skønne Nordvest kvarter i København med udsigt til smukke Bispebjerg Kirkegård sammen med min kæreste.

Tanja@te-salonen.dk   /   +45 28 30 28 06  /   Bliv min ven på Linkedin