Få inspiration til din egen abonnementsvirksomhed

Bogen How to Build a Subscription Business er skrevet af Morten Suhr Hansen og er netop kommet på gaden i en ny udgave.

How to Build a Subscription Business er en model, der gennem syv faser og 29 konkrete trin anviser, hvordan man bygger en abonnementsmodel op fra bunden, og modellen kan samtidig anvendes til at analysere og forbedre en eksisterende abonnementsforretning. Bogen giver en grundig indføring i modellen og hjælper læseren igennem alle trinene.

How to Build a Subscription Business indeholder samtidig en masse inspiration. En række artikler giver et dybere indblik i emner som medlemsmodeller som supplement til abonnementsmodeller, og hvorfor unge forbrugere er endnu mere interesserede i abonnement end alle andre. Samtidig giver et appendiks et indblik i 50 af verdens mest succesfulde abonnementsforretninger. Her bliver læserne bl.a. indført i virksomheder som Dollar Shave Club, MoviePass, The New York Times og Strava.

* Felter er påkrævet





Når du downloader How to Build a Subscription Business, tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevet indeholder inspiration, spændende nyheder og cases fra abonnementsverden, og den lander i din indbakke ca. hver tredje uge.

Hvis du ikke ønsker at modtage nyheder fra os, kan du altid afmelde dig nyhedsbrevet igen.