Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få abonnement nyheder i din indbakke

Verden er i stigende grad på vej til at gå i abonnement. Abonnement er fremtidens forretningsmodel og de største virksomheder i verden, begynder nu at tænke deres produkter om til services, så de kan imødekomme forbrugernes nye behov.

Subscrybe nyhedsbrevet holder dig opdateret på de nyeste abonnement nyheder og giver dig relevante artikler om abonnementsbevægelsen, spændende abonnementsvirksomheder og podcast-afsnit med indsigter fra vores kunder og andre abonnementseksperter.

Du modtager nyhedsbrevet hver 14. dag og kan hurtigt og nemt opdatere dig på abonnementsbranchen samt søge nyheder fra ind og udland.

Søger du mere viden om abonnement?

Hvis du vil have en smagsprøve på det indhold som nyhedsbrevet indeholder, kan du undersøge disse indholdstemaer, som vi opdaterer flere gange om ugen:

Subscription POV
Subscription POV er en tilbagevendende artikel-serie, forfattet af Adm. Direktør, Morten Suhr Hansen. Med over 20 års abonnementserfaring, forsøger han at belyse nye abonnementstrends, udfordringer, forbedringer og perspektiver fra abonnementsbevægelsen. POV-artiklerne udkommer hver 14. dag og er altid indhold i vores nyhedsbreve.

Subscription Talks
Vores abonnementspodcast er drevet af vores danske direktør, Jonas Juul Jeppesen. Her taler vi med relevante abonnementseksperter om de udfordringer de møder i deres forretninger, hvad fremtiden bringer og hvordan vi alle kan blive bedre til at drive vores abonnementsforretning. Podcasten indeholder afsnit med besøg fra Matas, FCK, Dagbladet Information, Champagnekassen, Mofibo og mange andre.

Subscription News
Vores nyhedsbreve indeholder også spændende artikler fra udlandet, hvor vi opsøger de nyeste abonnementskoncepter og spændende nye abonnementsprojekter. Her refererer vi tit til medier som Subscribed og TechCrunch, så du kan være opdateret på de vigtigste abonnementsnyheder, uge efter uge.

Hvis du ikke ønsker at modtage nyheder fra os, kan du altid afmelde dig nyhedsbrevet igen. Men vi er ret sikre på, at du vil blive hængende og blive klogere på abonnementsbevægelsen.