Viden
//mandag d. 8.10.18

SUB:POD #6 – How to Build a Subscription Business

Del artiklen

Af Jonas Juul Jeppesen

Morten Suhr Hansen har netop udgivet en ny og opdateret version af How to Build a Subscription Business, og det blev fejret med en bogreception og fredagsbar hos Subscrybe. I den anledning var Jonas og SUB:POD selvfølgelig til stede for at få et interview med Morten Suhr Hansen omkring den nye udgave af How to Build a Subscription Business. I bogen fokuserer Morten primært på to store og spændende abonnementsvirksomheder; den ene er Netflix, mens den anden er danske Aarstiderne. Derfor havde Morten inviteret Søren Ejlersen, som grundlagde Aarstiderne sammen med Thomas Harttung, til vores fredagsbar til at give et interview. Aarstiderne var fra starten en abonnementsvirksomhed, og produktet var økologiske fødevarer med fokus på frugt og grønt.

Siden har Aarstiderne innoveret løs på deres produkter og skabt mange forskellige måltidsløsninger, men forretningsmodellen er den samme – nemlig abonnement.

Det var desværre ikke alle, der havde mulighed for at komme til vores fredagsbar og høre Søren Ejlersens spændende fortælling om Aarstiderne – men bare rolig, SUB:POD nåede at fange Søren til et lille interview om Aarstiderne, inklusiv et par gode råd til at tage med videre i sin abonnementsforretning.

Tak til alle jer, som kom og deltog i fredagsbaren. Vi håber, at I fik netværket, smagt vores cocktails og blev en smule klogere på abonnementsrevolutionen. Vi ses næste gang!

Hvis du ønsker at modtage e-bog versionen af How to Build a Subscription Business, kan du klikke her.

For yderligere spørgsmål omkring How to Build a Subscription Business, kontakt Morten på mha@subscrybe.dk.