fbpx
Viden
//fredag d. 12.04.19

SUB:POD #9 – Housewarming

Del artiklen

Af Jonas Juul Jeppesen & Julie Maria Schandorph

Fredag d. 29. marts holdte Subscrybe housewarming og fredagsbar, hvor en masse glade, festlige kunder og venner kom på besøg. I den forbindelse havde vi fornøjelsen af at have Claus Wamsler-Nielsen fra Mofibo og Martin Hugger Larsen fra NightPay på besøg, som kom og fortalte om deres to spændende abonnementskoncepter.

Mofibo er en abonnementstjeneste, der tilbyder streaming af e-bøger og lydbøger på tablets eller smartphones. Tilbage i 2016 blev Mofibo opkøbt af den svenske bogstreaming-tjeneste, Storytel, for et trecifret millionbeløb. Mofibo er i høj grad lykkedes med at personalisere og optimere indhold til brugerne på baggrund af data og adfærdsalgoritmer for at skabe en bedre brugeroplevelse.

NightPay er derimod ikke officielt lanceret endnu, men lanceres i morgen. Appen er dog allerede live i App Store, og I kan få 30 dage gratis med koden Martin#24. Hos Subscrybe er vi så heldige, at vi har fået lov til at være en del af udviklingen af konceptet, og Claus har faktisk, som tidligere Subscryber, også været med i projektet. Som medlem af NightPay får du et triplet dit indskud på dit Triple-Up kort. Hvis du eksempelvis indsætter 100 kr, får du 300 kr at bruge i baren af NightPay. At gå i byen handler ofte om at drikke sig i hegnet, og med NightPay er der nu mulighed for at få en bedre oplevelse, når man går up.

Netop gode oplevelser er vigtige for at fastholde sine abonnenter. Ifølge McKinsey vurderer flere end 1 ud af 5 en personligt tilpasset oplevelse som den vigtigste grund til at forsætte et abonnement.

Tak til alle vores gæster for en fantastisk fredagsbar og housewarming i vores nye abonnementsfælleskab!

Hvis du ønsker at se flere af vores seneste SUB:POD’s kan du finde dem her:

SUB:POD #8 – From products to outcomes

SUB:POD #7 – Gennemgang af Amazon Prime

Subscrybe har også sin egen Youtube-kanal, hvor vi uploader vores SUB:POD’s, https://www.youtube.com/channel/UCQMyH6dr0zL7oNj46MB8QTA