fbpx
Viden
//mandag d. 24.08.20

Subscrybe styrkes med to nye konsulentprofiler

Del artiklen

Subscrybe er Skandinaviens førende konsulentvirksomhed med speciale i abonnementsforretninger og med en kundeliste, der omfatter virksomheder som Matas, Egmont Publishing, Aarstiderne, Aller Media, Schibsted, Salling Group og omkring 150 andre virksomheder i fortrinsvis Danmark og Norge.

2020 har hidtil været et år, hvor stadig flere virksomheder har fokuseret på et skifte til abonnement, for som vi tidligere har dokumenteret, så har ikke mindst coronakrisen vist, at virksomheder med en abonnementsforretning, og dermed faste kunder, klarer sig bedre end andre. Det har også givet stor travlhed hos Subscrybe blandt både nye og eksisterende kunder, og derfor udvider vi nu teamet af abonnementskonsulenter med to nye konsulenter i henholdsvis Danmark og Norge pr. 1. september 2020.

Charlotte Hoffmeyer, 33 år, er ansat som ny seniorkonsulent hos Subscrybe i København. Charlotte er uddannet fra Copenhagen Business School og kommer fra YouSee, hvor hun de seneste syv år bl.a. har arbejdet med forretningsudvikling, kundebasen, produkter og go-to-market, senest i stillingen som Head of Association Customer Support and Service. Før YouSee har Charlotte arbejdet i Berlingske Media.

Om sit skifte til Subscrybe siger Charlotte Hoffmeyer: ”Efter at have arbejdet med abonnementsforretninger i mere end 12 år, var Subscrybe et oplagt valg, da jeg fik lyst til at skifte telebranchen ud med nye udfordringer. Hos Subscrybe ser jeg frem til at blive endnu skarpere på de værktøjer, der skaber loyale, tilfredse og vedblivende kunderelationer. En kontinuerlig relation giver mulighed for at lære hinanden bedre at kende og det kan begge parter få mere ud af, så abonnementsforholdet skaber mere værdi for både virksomheden og kunden. Derudover er jeg selv storforbruger af abonnementer og ser forbedringsmuligheder i alt fra mine måltidskasser og renseriservice til min podcasttjeneste – og det glæder jeg mig til at kanalisere ind i mit nye job”.

Knut Kraglund, 32 år, er ansat som ny konsulent hos Subscrybe i Oslo. Knut er uddannet fra Hanze University i Holland, og har bl.a. arbejdet som Operations Manager hos LOTEL x Keybutler i København. Senest har Knut har arbejdet som Digital Marketing Analyst hos konsulentfirmaet Accenture i Norge.

Om baggrunden for nu at vælge Subscrybe siger Knut Kraglund: ”Efter endt uddannelse i Holland og det spændende arbejde i en startup i København, endte jeg i konsulenthuset Accenture, hvor jeg var en del af den nystartede interaktive afdeling. Her fik jeg arbejde på spændende projekter med nogle af de største virksomheder i Skandinavien. Én af de ting, som jeg oplevede undervejs var, at mange traditionelle virksomheder var nysgerrige efter abonnementsmodellen og så det som en del af fremtiden. Nu ser jeg meget frem til at blive en del af Subscrybe, lære folk at kende, lære mere om deres ekspertise og være i stand til at bidrage med mine færdigheder for at kunne løfte virksomheden til nye højder”.

I Subscrybe er der stor glæde over de to nye ansættelser. Adm. direktør Morten Suhr Hansen udtaler: ”Med Charlotte Hoffmeyer og Knut Kraglund tilfører vi to meget spændende profiler til teamet hos Subscrybe. Personer med abonnementserfaring og med et stærkt strategisk blik og gode eksekveringsevner. Dermed får vi også mulighed for at hjælpe endnu flere abonnementsvirksomheder fremad”.

Du er velkommen til at kontakte adm. direktør Morten Suhr Hansen på tlf. 40294534 eller e-mail mha@subscrybe.com, hvis du vil høre mere om Subscrybe eller hvis du har lyst til at møde de nye profiler