Få inspiration til din egen abonnementsvirksomhed

Bogen The Subscription Movement and How To Succeed In It er skrevet af Morten Suhr Hansen og indeholder alt hvad du behøver at vide om abonnementsbevægelsen og hvordan man bygger en bæredygtigt abonnementsforretning.

The Subscription Movement and How To Succeed In It giver en introduktion til abonnementsbevægelsens hastige vækst og indeholder en model, der gennem syv faser og 28 konkrete trin anviser, hvordan man bygger en abonnementsmodel op fra bunden, og modellen kan samtidig anvendes til at analysere og forbedre en eksisterende abonnementsforretning. Bogen giver en grundig indføring i modellen og hjælper læseren igennem alle trinene.

Derfor bør du læse "The Subscription Movement and How To Succeed In It":

The Subscription Movement and How To Succeed In It indeholder samtidig en masse inspiration. Du finder en række artikler giver et dybere indblik i emner som medlemsmodeller som supplement til abonnementsmodeller, og hvorfor unge forbrugere er endnu mere interesserede i abonnement end alle andre. Samtidig giver et appendiks et indblik i 50 af verdens mest succesfulde abonnementsforretninger. Her bliver læserne bl.a. indført i virksomheder som Dollar Shave Club, MoviePass, The New York Times og Strava.

Når du downloader The Subscription Movement and How To Succeed In It, tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev. Nyhedsbrevet indeholder inspiration, spændende nyheder og cases fra abonnementsverden, og den lander i din indbakke hver 2. uge. Hvis du ikke ønsker at modtage nyheder fra os, kan du altid afmelde dig nyhedsbrevet igen.

Bogen er nu også tilgængelig som lydbog - Udfyld formularen for at modtage link til download!