The Subscription Movement and How To Succeed In It

Bliv inspireret til at starte din egen abonnementsforretning eller til at udvikle din eksisterende

Med 250.000 downloads af 1. udgave har Morten Suhr Hansen nu udgivet en ny version af The Subscription Movement and How To Succeed In It.

The Subscription Movement and How To Succeed In It indeholder bl.a. en model, der gennem syv faser og 29 konkrete trin der anviser, hvordan man bygger en abonnementsmodel op fra bunden, og modellen kan samtidig anvendes til at analysere og forbedre en eksisterende abonnementsforretning. Bogen giver en grundig indføring i modellen og hjælper læseren igennem alle trinene.

The Subscription Movement and How To Succeed In It indeholder samtidig en masse inspiration. En række artikler giver et dybere indblik i emner som medlemsmodeller som supplement til abonnementsmodeller, og hvorfor unge forbrugere er endnu mere interesserede i abonnement end alle andre. Samtidig giver et appendiks et indblik i 50 af verdens mest succesfulde abonnementsforretninger. Her bliver læserne bl.a. indført i virksomheder som Dollar Shave Club, MoviePass, The New York Times og Strava.

Vil du modtage endnu flere indsigter, artikler og nyheder om abonnement? Tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Nyhedsbrevet udsendes hver 14. dag og indeholder en artikel fra Subscrybe, en podcast og internationale abonnementsnyheder.