Viden
//tirsdag d. 4.07.17

Succes med Omnichannel

Af Rasmus Koed Badre-Esfahani

I Nationalmuseets smukke omgivelser blev konferencen Subscription17 afholdt den 20. juni med temaet ”Omnichannel for tilfredse abonnenter og medlemmer”.
Som de abonnementsmissionærer vi er, var Subscrybe selvfølgelig både sponsorer af konferencen og oplægsholder.

Læs mere Succes med Omnichannel

//mandag d. 20.03.17

Abonnements- og medlemsvirksomheder er blandt de mest innovative virksomheder i verden

I det seneste nummer af det anerkendte amerikanske magasin Fast Company, kåres de 50 mest innovative virksomheder lige nu. Som abonnements entusiaster er det fantastisk bekræftende at syv af de første på listen alle er funderet i abonnements- eller medlemsøkonomien. Listen på de syv er som følger:

Læs mere

//fredag d. 17.03.17

Netflix har investeret 12 milliarder kr. i europæisk produceret indhold

Netflix er verdens førende globale internet tv-tjeneste, og er nu blandt de førende producenter og distributører af europæisk underholdning af højeste kvalitet. Siden 2012 har Netflix bidraget med mere end 1,75 milliarder USD, svarende til 12,24 milliarder kr., til europæiske produktioner (licens, originale og co-produktioner), en stadigt voksende investering, der til dato inkluderer mere end 90 originale produktioner i forskellige stadier af udvikling.

Læs mere Netflix har investeret 12 milliarder kr. i europæisk produceret indhold

//torsdag d. 2.03.17

MobilePay lancerer ny abonnementbetalingsløsning til virksomheder

De fleste kender MobilePay, som den app hvorigennem du hurtigt kan dele regningen på en restaurant, anmode om det en ven eller veninde skylder, og hurtigt og nemt betale for et fund på loppemarkedet eller 500g hakket oksekød hos din slagter. Nu lanceres MobilePay Subscriptions, der er et nyt alternativ til abonnementsbetalinger gennem den allerede etablerede betalingsapp.

Læs mere MobilePay lancerer ny abonnementbetalingsløsning til virksomheder

//tirsdag d. 13.09.16

Kender du en god restaurant i Barcelona?

Skrevet af Morten Suhr Hansen

Jeg har for nylig føjet endnu et abonnement til samlingen: En ny, smart digital tjeneste, der via oplysninger om familiens størrelse og præferencer spytter friske madplaner og indkøbslister ud hver uge. Så slipper vi for selv at skulle være mad-kreative, og det er ideelt til en travl børnefamilie som vores.

Læs mere

//torsdag d. 18.08.16

Gør dine kunder til dine medlemmer

Skrevet af Morten Suhr Hansen

I kender alle historierne om de succesfulde virksomheder, som render med alle overskrifterne og de store investeringer. Virksomheder som Facebook, Uber, Netflix, Airbnb og Linkedin. Men hvad har disse fremadstormende virksomheder egentlig til fælles?

Læs mere

//lørdag d. 2.01.16

Growth hacking: De nye kometers magtfulde våben

Skrevet af Morten Suhr Hansen

Hvordan er det lykkedes for den amerikanske deleplatform Airbnb at nå en værdi på mere end 50 milliarder dollars uden at bruge penge på traditionel markedsføring? Hvorfor har vi egentlig aldrig set tv-reklamer for Facebook? Og hvordan er det lykkedes for biltjenesten Uber at blive en af verdens mest værdifulde (og omdiskuterede) virksomheder på ganske få år?

Læs mere